You're not registered yet. Click here to register. Credits 

Wilkommen im Eden Forum
You can register here for free.
This topic has 0 replies
and has been read 2 times
 News
Adam Woolley Offline

Tue Dec 03, 2019 3:09 am
puma schoenen dames Quote · reply

Dertig jaar later streeft het merk opnieuw naar relevantie voor puma vikky platform basketbal. Het lopende NBA-seizoen markeert Puma's terugkeer naar de sport in bijna twee decennia - en de zaken beginnen goed met Jay-Z als creatief directeur van de verjongde basketbalafdeling. "Ik kon niet om een betere partner vragen bij het opbouwen van de visie voor wat we doen", zei <�a href = "werkt sinds 1999 bij Puma, toen hij bij het bedrijf kwam als web content manager. Hij is nu de wereldwijde directeur van merk en marketing. "Jay-Z is een slimme zakenpartner die begrijpt hoe de markt werkt ... Hij is ook buitengewoon goed geïnformeerd over de cultuur rondom het spel."

Frazier wilde een schoen die breed, licht en ontworpen was met voldoende binnenvoering. Het merk volgde zijn visie als een blauwdruk en leverde een product met een ongekend element: Frazier's bijnaam "Clyde" geëtst in cursief onder het merklogo aan de buitenkant van elke schoen - vandaar de term "signature sneaker." Links: Earvin "Magic "Johnson (links) rijdt langs puma schoenen heren Wes Matthews (rechts) tijdens een wedstrijd tussen de Los Angeles Lakers en Chicago Bulls op 20 februari 1985. Matthews onderschreef Puma van 1984 tot 1986. (AP Photo / Fred Jewell) Rechts: New York Knicks rookie Kevin Knox zorgt voor de bal tijdens het dragen van de "London Calling" -editie van de Puma Clyde Court Disrupt tijdens puma rs 0 de NBA's jaarlijkse wedstrijd op januari in Londen.

"Terug naar mijn kindertijd, had Puma zeker een belang bij mensen die in parken speelden," zei de legendarische DJ, filmmaker en sneakerbewuste Bobbito Garcia, 52, die het veelgeprezen boek 2003 schreef, Where d You Get Those? New York City's Sneaker Culture: 1960-1987. "Ik kwam in  71 en  72 enkele archieffoto's tegen van Rucker Park en zag spelers op dat moment buiten op het grootste podium van de wereld concurrerend Pumas dragen." 17 in de O2 Arena in Londen, Engeland. (Foto door Ned Dishman / NBAE via Getty Images. "Ik was al een Frazier-fan sinds ik een klein kind was", zei gepensioneerde tweevoudig puma dames sneakers NBA-kampioen Wes Matthews, 59, die Puma van 1984 tot 1986 onderschreef.

Frazier katapulteerde Puma naar 's werelds grootste basketbalpodia binnenshuis en droeg Clydes toen hij en Willis Reed de New York Knicks naar een kampioenschap over Wilt Chamberlain, Jerry West en de Los Angeles Lakers leidden in de NBA Finals van 1973. De Clyde kwam uiteindelijk naar voren als een van de meest invloedrijke sneakers aller tijden - een schoen die, na te zijn omarmd door de hiphopcultuur, de basketbalsport overstijgt. Het was de belichaming van stijl en de belichaming van cool. Iedereen, van voetballers tot breakdancers, wilde Puma dragen - en Frazier was een grote reden waarom.

"De Sky LX was, met grote sprongen, de meest superieure performance-schoen die Puma tot op dat moment ooit heeft gemaakt," zei Garcia. "De polyurethaan tussenzool, geweldige demping op de enkel - het werd een van die felbegeerde sneakers. ... De Jordan 1 verbleekte in vergelijking met de Puma Sky LX, die gewoon een betere balspeelschoen was." Met een sterk product en perfecte plaatsing , Puma begon een basketbalrenaissance te ervaren. "Ik speel naast Jordan, die elke wedstrijd een boete krijgt omdat hij zijn schoenen draagt ...", zei Matthews. "Hij krijgt veel publiciteit ... dus ik dacht dat Puma veel publiciteit zou krijgen en het merk zou van start gaan."

Het merk diende ook als de officiële schoenenleverancier van de marquee McDonald's All American Game in 1986 en werd puma platform suede de schoeisel sponsor van universiteitsteams in het hele land, waaronder Boston College, Cleveland State, DePaul, UCLA, Villanova en Wake Forest. waren elke dag schoon. Ik zorgde ervoor dat ze me een paar extra paren gaven die ik op de weg zou nemen voor het geval ze zouden worden geschaafd of verscheurd. ... Ik had het gevoel dat, OK, ik een van de slechtste schoenen in Amerika draag. "En hij was niet de enige. Tijdens een fotoshoot op 1 november 1999, in het Air Canada Centre in Toronto, Vince Carter nam vlucht in de Puma Cell VI. Precies een maand later.

Jump  
Please, this follows no official forum from Kingly Software is!
Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen
Datenschutz