ÿþDette er muligvis en af mine yndlingsudgaver af Køb, Nike Sko Dame Tilbud Pass, Vent med at komme sammen i lang tid. Vi har fået spark fra Jordan Brand, Nike, adidas, New Balance og PUMA til vores fem valg. Nogle er retroser, andre er kollaps, nogle er til basketball, andre er stil. Det er virkelig en dejlig blanding, der ikke kommer så ofte, og det er symbol på den mangfoldighed af stilarter, vi har i sneakerverdenen, som folk har brug for at se for sig selv i stedet for bare at nøjes med de samme ting igen og igen.
EIC Juan: (Nike Kobe A.D. Oregon) Duh, jeg er en Mamba fyr og en Oregon fyr, dette var en no-brainer. Elsker Kyrie, men Dook blæser ...Renz: (Nike Nike Sko Hvide Kobe A.D. Oregon) Colorway er temmelig gunstig, og jeg kan godt lide anvendelsen af denne fjergrafik på mellemsålen. Det er også en ren sneaker.Andres: (Nike Kobe A.D. Oregon) Bortset fra at være en fan af sorte / gule sneakers, Nike Sko Kvinder er Kobe A.D. det par med den mindst mulige skole branding.
Vi kommer ind i den olympiske ånd med denne udgave af Buy, Pass, Vent, mens flere prominente par, der fejrer sommerlegene, falder eller allerede er faldet i denne weekend. Der er et par tunge hiters, der kommer hen på hylderne, inklusive en ny (men rigtig gammel, faktisk) farvevej i Air Jordan 7, et kærlighedsbrev til sidste gang OL blev afholdt her i Amerika og begyndelsen på Nike's Unlimited-kampagne at falde Nike 97 Black sammen med spilene.
Juan Martinez, chefredaktør: (PASS) Der er niveauer af uh, ikoniskhed (FYI, det er ikke et rigtigt ord; bare nødvendigt for at få min pointe over.) Når det kommer til sneakers, og Air Jordan 7 Olympic hører til eller nær toppen. På grund af den colorway 's sted i historien, er det en vanskelig en frigørelse af en "alternativ" colorway, som Michael Jordan måske eller måske ikke har afvist. Selv om jeg værdsætter historielektionen og synes, det er fantastisk.
Evange: (Vent) Dette er lige op ad min gyde. En klassisk Foamposite udgivet i en pakke med en klassisk Nike basketball sneaker. Begge modeller bringer mig tilbage til min barndom til bare at være fan af basketball. Dette er en retro-frigivelse udført rigtigt. Når det er sagt, har jeg en fornemmelse af, at disse vil blive overset af mange, der forårsager hyldetid og til sidst et Nike 97 Silver Bullet lavere prispoint, som jeg mere end glade for at vente på.
Nyheder Juan: (PASS) Det bliver et hårdt pas for mig& ..Jeg grin, det er det nemmeste pas fra denne liste. Ikke rigtig sikker på, hvad Nike tænkte med denne nye version af AD, men jeg er bestemt ikke fan af slutresultatet.EIC Juan: (PASS) Jeg kan godt lide prangende joggesko, og disse er så glatte, som det bliver. Problemet er, at prismærket sætter dem væk fra sortimentet "ironisk køb". Tilmeld mig dog, hvis de dukker op i Nike Outlet Store
for omkring hundrede dollars og endda det er for højt.