Naar welke collabs kijk je dit jaar uit? We zullen new balance 420 dames ongetwijfeld veel werk krijgen dat voortkomt uit collabs, wat hoop je te zien?
De NB 530 "Ice Cream" -collectie van New Balance combineerde zelf zijn sneakers en ijsjes, en hoewel ik dit soort ijsjes nog nooit eerder heb gezien, zijn ze behoorlijk goed als het gaat om de reflecterende NB 530-kleurstellingen.
De BAIT x G.I. Joe x New Balance 574 "Cobra Commander", een paar weken geleden uitgebracht new balance 574 dames en ik denk dat veel mensen op deze schoen hebben geslapen. Het was misschien een beperkte release, maar ik heb niet het gevoel dat het new balance 574 heren de aandacht heeft gekregen die het verdiende. Deze 574 is technisch gezien geen "Independence Day" colorway, maar de kleuren zijn perfect voor de gelegenheid.
Momenteel verkrijgbaar in damesmaten, dit is slechts een van de vele New Balance-kicks die trots de sterren en strepen dragen. Aangezien een groot aantal van hun kicks new balance 860v8 nog steeds in Amerika wordt gemaakt, zou dat geen verrassing moeten zijn.
We vinden allemaal manieren om onszelf uit te drukken. Of het nu gaat om het verzamelen van sneakers, het spelen van basketbal, het maken van sculpturen of zelfs een stap verder gaan en ons eigen lichaam als canvas gebruiken, new balance 996 dames het is wat ons tot een individu maakt. In de loop der jaren is de kunst van de tatoeage gelekt in de populaire cultuur en de wereld van sneakers is niet anders.
Op basis van uw reacties van Twitter en Facebook hebben we besloten om diep in de wereld van tatoeages en van u gevraagde foto's te duiken om enkele van de beste ... en de slechtste ... tatoeages te vinden die zijn geïnspireerd op sneakers. Van Nike, tot Air Jordan, tot New Balance, tot een zeer slimme tatoeage van een hoge top, wees voorbereid om ... gewoon zelf te zien.